׀ CURSES DE MUNTANYA ׀ CICLISME ׀

׀ Presentació ׀ Cróniques recents ׀ 2012 ׀ 2013 ׀ 2014 ׀ 2015 ׀

CRONIQUES RECENTS

21-DESEMBRE-2014
Ahir tres socis del club vam participar a la "III cursa de muntanya de la Riera de Gaià", vam poder gaudir d'un dia magnífic i d'un recorregut de 21km exigent per les cametes, on es combinaven importants pujades seguides de kilòmetres rodadors. Molt bona organització i molt bon ambient! Salut i molt bon nadal a tots!
30-NOVEMBRE-2014
XXVI Cursa de l'Esquiador a Igualada- Organització impecable per part de la Uec Anoia amb 3 modalitats (Caminada, Btt i Trail). Un circuit molt rodador tot i el fang, amb trams de senders ben guapos.
18 quilòmetres i uns 600+
He anat de menys a més recuperant posicions fins arribar 2on de la general i 1er "Veteranu".
Salut!!
23-NOVEMBRE-2014
Aquest diumenge passat vem anar a la Cursa de les Roques, a Horta de Sant Joan. Una cursa molt dura i molt tècnica de 23'5 km i més de 1.800 metres de desnivell positiu. Un autèntic trencacames a on, com no, hi havia molt de nivell! L'entorn magnífic i la organització un 10, molt recomanable!
Jo vaig acabar en una més que treballada i patida 19a posició i la Txell Cl en una excel·lent 2a posició!!
I ara que sembla que per fi arriba la neu, a veure si podem canviar les bambes pels esquís de muntanya!!!
16-NOVEMBRE-2014
Bon dia, ahir amb la Txell vem anar a la cursa de Sant Martí a Santa Pau. La cursa transcorria en un entorn magnífic, entre els volcans i la Fageda, amb una distància de 16,5 km i amb no massa desnivell, que va fer que fos molt ràpida. Primera cursa del Circuit de curses de muntanya de la Garrotxa. Vem acabar molt contents, jo 4t de la general amb un temps de 1h21min i la Txell 2a femenina amb un temps de 1h46min.
12-OCTUBRE-2014
Diumenge passat a Tivissa vaig poder gaudir del circuit tot i la seva duresa. Un recorregut de 23 quilòmetres i 1400+ passant per molts trams de cresta i molt trencacames. Una organització impecable amb més de 150 voluntàris del poble animant,avituallaments.....
Content per la 7ena posició general amb 2h 39'
Salut!
12-OCTUBRE-2014
Representació del CEM Capafonts a la I Half Empuria Brava (Una triatló amb distàncies de mitja Ironman). Aquest Cap de setmana la Maribel Martinez Martinez (amiga del club) i jo hem participat com a equip femení "Senglarotes Team". Encarregant-se la Maribel de la prova de natació i cilcisme de carretera i jo de la cursa a peu. Hem aconseguit ser "Finishers", ens ho hem passat molt bé amb la nova experiència i hem arribat en quarta posició com a equip femení. Recomanable almenys per viure una vegada de ben a prop un esdeveniment així . Moltes gràcies Maxi per la teva col.laboració.
4-OCTUBRE-2014
Laban Miro Dalmau del Cem Capafonts va còrrer dissabte passat la 1era Marató del Priorat molt dura i molt ben organitzada.
Va sortir com una bala i després va tenir que patir com un "jabalí" per arribar a meta, fent molt bon temps 4h:47' arribant el 7è de la seva categoría i el 17è de la generall.
Felicitats paio!
28-SETEMBRE-2014
Avui a les Cabanyes (Alt Penedès) més de 500 participants hem participat a la 3era Trail Senders. Una cursa de 12,7 quilómetres molt ràpids entre vinyes i un petit turonet a superar.
Tots els guanys aniran destinats a l'obra Social de Sant Joan de Déu.
Hem tret el "sutge" acumulat de l'estiu arribant 7è i 1er categoría amb 48'
David Uroz
__________________________________________________________________________________________
20-JULIOL-2014
Diumenge passat els del Cem Cerdanyola organitzaven la 8ena Cursa Poblats Ibèrics en plena Serra de Collserola. Un circuit de 16 quilòmetres amb 700+ molt divertits amb bons corriols envoltats de pins i alzinars.
Un tram de 3 quilòmetres cronometrats de pujada van ajudar a revifar ja que hem va costar arrencar molt.
10è de la General i 7è al tram cronometrat
Salut i bon estiu a tothom!
24-JUNY-2014
El passat dia 24 de Juny Laban Miro Dalmau i jo ens vam trobar a la 22ena pujada a l'ermita de Sant Joan molt ben organitzada pel Club Atlètic Montblanc, una pujada de 9,5 quilòmetres fins a la ermita de Sant Joan un bon mirador de la Conca.
08-JUNY-2014
Diumenge passat Pablo Escamilla del Cem Capafonts aconseguia la 2ona posició a la Cursa de 21 quilòmetres del Tozal de Guara molt tècnica i molt ben organitzada.
I dissabte vaig arribar el 16e a la Trail de la Bastions.Un recorregut d'alta muntanya fent molts cims del Ripollès amb ratxes de vent molt fortes i molta calor a les valls.
11-MAIG-2014
Excel.lent resultats a la XXVII Cursa de l'Alba (Collbató) de 2 corredors del Club.
Marc Esplugues arribava 23è amb un bon temps de 2h 19'
Pablo Escamilla un assidu d'aquesta Cursa aconseguia la 4arta posició amb 2h 02'
Enhorabona!
4-MAIG-2014
Bona experiència ahir a la Marxa de Resistència dels 7 cims.
Organització impecable i un recorregut que recorre els cims més alts del Penedès.Vam sortir de Torrelles de Foix en direcció al Montmell a les 6:30 del matí on retornàvem per Pontonts fent l'últim cim: El Puig Castellar. En total 58,2 quilòmetres amb força desnivell.
-Jorge Anguela Ferre del Cem Capafonts que s'estrenava amb tants quilòmetres va arribar amb la 30ena posició i 7h 13'.
-Jaume Valls baixava de les 7 hores amb la 23ena posició.
-I jo vaig arribar amb 6h 06' i la 5ena posició.
Merci Carmina Vendrell i Manel Saumell Almirall pels ànims!!
27-ABRIL-2014
Aquest diumenge una petita representació del Club vam anar a Vilanova d'Escornalbou a la 2a edició de la Vilabou. Laban Miro Dalmau va córrer al circuit curt, de 13,5 km i 535 metres de desnivell. I la Txell Cl i jo al circuit llarg de 24 km. Un circuit molt bonic, amb alguna baixada força tècnica. Bons resultats pels corredors del Club, amb la 2a posició del Laban a la seva categoria, la Txell acabant 5a al circuit llarg i jo 3r de la general. Molt contents. Una cursa molt recomanable, amb ganes de repetir l'any que ve!
27-ABRIL-2014
Avui he fet la cursa de muntanya" Vilabou",curta 13.6km +533,molt xula ,he quedat 8º de la general i 2º dels m-4 amb un temps de 1h15min, he conegut un company del club que ha quedat tercer de la cursa llarga(una maquina de tio).Endavant les atxes.
Laban Miro Dalmau
20-ABRIL-2014
Diumenge 20 abril vaig fer la 2ª CURSA TRAIL RUNNING PRADES de 20.3km +1290m .Vaig fer la meva segona cursa de muntanya d'aquestes distancies. Uns paisatges molt xulos ,vaig quedar el quart de la general en un temps de 1h:54min ,amb unes sensacions molt bones en cuan a cansament i pulsacions.
Laban Miro Dalmau
19-ABRIL-2014
Dissabte passat finalment vaig poder sortir a la trail serra de tramuntana i estrenar-me així en el que podriem dir llarga distància, pels pèls ja que dilluns em vaig fer un esguinç al turmell, així que taping i endavant. La cursa de 67km i 2400d+ els quals sobre el paper no aparenten cap bestiesa es fan durissims degut al terreny purament pedregós de l'illa. Vam fer equip Marc Fortuny i Eduard Borras fixant-nos l'objectiu de rondar les 8:30 h, regulant des del primer moment vam anar guanyant posicions des del moment de la sortida i passant pels respectius avituallaments dels 163, 158, 102, 84 i finalment acabant 68 amb 8:38h; super content i amb molt bon gust de boca, no puc dir que aquestes distàncies es converteixin en el meu nou terreny de joc però segurament no serà la ultima. Salut i kilometres per tothom.
Manel Saumell Almirall
6-ABRIL-2014
-Txell lorite aconseguia la 12ena posició a la Mitja Marató de Muntanya a la Vall de Bianya amb més de 1200+ fent molt bon començament de la temporada.
-Dani Dll ha quedat 9è també a la Mitja de la Vall de Bianya.
-Konstantina Banou corria la Via Romana d'Àger de 12 kmts i 550+ fent molt bon estreno com a corredora del Club.
-Pablo Escamilla aconseguia la 3era Posició al Trail d'Àger en una Cursa molt dura amb 29 kmts i 2000+ on ha tingut que lluitar amb moltes rampes per deshidratació.
6-ABRIL-2014
Representació masculina i femenina del CEM Capafonts a l'Almostrek 2014! Cursa molt intensa i amb força nivell dels participants. Allà ens hem trobat en Laban i Jo, aquest cap de setmana sembla q el 5 és el numero del club! Hem arribat cinquens els dos, gral femeniba i categoria M4!.
6-ABRIL-2014
Mitja marato de Blancafort acabada, amb un circuit de pujades i baixades continues. Tot el poble implicat amb batucada inclosa!M'he quedat despenjat del grup capdavanter al Km 6 i la resta mes sol que un mussol. 1h 18' i 5e. Salut i la propera la 7 cims del Penedes.
22-MARÇ-2014
Ahir Jordi Anguela i jo vam anar a la 11ena Marxa Selva-muntanyes de Prades. Gairebé 550 participants d'arreu de Catalunya, per realitzar aquesta Marxa de Resistència molt ben organitzada per C.E Aritjol. El Jordi s'estrenava en distàncies llargues arribant a Prades en menys de 5 hores. Enhorabona!
I jo vaig anar marcant el ritme capdavanter fins a Prades arribant amb 4h 20' però a partir d'aquí les cames van començar a fallar i arribar a la Selva va ser tot un calvari. Al final vaig arribar com vaig poder 5è amb 7h 28'.
16-MARÇ-2014
Diumenge primaveral i molt positiu pels corredors del Cem Capafonts:
-Pablo Escamilla guanyava la Mitja Marató de Montral i Laban Miro Dalmau que debutava al Club amb una bona 19ena posició de la general i 3er de Veterans.
-I a Ullastrell en una cursa molt ràpida amb molts participants i molt ben organitzada arribava 2on de la general amb un temps de 44' 57''.
Fins aviat!
16-FEBRER-2014
I avui també a la Mitja Marató de Barcelona m'he tret l'espina clavada de l'any passat i he pogut acabar portant un ritmet bastant regular en tots els parcials tot i sortir un pèl massa fort fent 1h 16'. Ara començarem a preparar la temporada de Muntanya que l'asfalt és molt dur! Salut!
A la vegada, Pablo Escamilla ha anat a la hivernal de Campdevànol, uns 21 quilòmetres i 1000 D+ amb pluja i amb senderons molt guapos aconseguint la 7ena posició. Felicitats!
12-GENER-2014
Comença bé l'any per la secció de Curses de Muntanya del Club:
-A Moià Pablo Escamilla ha fet una molt bona 5ena posició en una cursa amb molts corriols tècnics i molta vegetació.
-A Vilanova del Camí (Anoia)- David Uroz una 3era posició en la Pujada als dipòsits: un veritable esprint de 3,5 quilòmetres del poble fins al dipòsit d'aigua situat en plena serra del Collbàs amb gairebé 200 metres de desnivell positiu.
12-GENER-2014
Representació capafontina doble ahir a la mitja Marató de Sitges. El Jordi, germà de nostre Enric, va fer sobre 1:45 aprox i jo vaig estar sobre l:20. Resultats indignes per l'animació que vam rebre... El recorregut ha estat retocat per fer-la més ràpida i segueix tenint una participació excel·lent. Els meus peus comencen a donar-me molta guerra i perilla la preparació per la marató de BCN.