ACTIVITATS ANTERIORS: [2023]  [2022]  [2021]  [2020]  [2019]  [2018]  [2017]  [2014]  [2015]  [2014]  [2013]  [2012]  [2011]  [2010]

ACTIVITATS 2013

Sortida als Pirineus - Pujada als Culfredas
Dissabte 19 i diumenge 20 d'octubre
Cap de setmana del Cem Capafonts a la Vall de Chistau(Pirineu Aragonés) Dissabte ens trobàvem al bonic poble de Saravillo on vam fer nit a l'alberg Casa Miguela i avui ben aviat feiem l'aproximació cap al Refugi lliure de Tabernés d'on sortíem en direcció cap als cims Culfreda.La boira i la pluja ens ha acompanyat en tot moment,fent l'ascenció més dura del normal,arribant fins a la carena dels pics Culfreda a 2700 metres.Hem disfrutat molt del paisatge i del bon ambient de la sortida.Fins la propera!
-Dificultat tècnica:Baixa, durada:5-6 hores, desnivell: 1350 positiu

III Aniversari del club
Dissabte 14 i diumenge 15 de setembre
Cap de setmana de celebració pel 3er Aniversari del CEM Capafonts: Dissabte a l'Era del Pocurull es va fer el 2on torneig popular de Bitlles Catalanes, amb molt bon ambient i guanyant per segon cop seguit el nostre benvolgut Fèlix "el gat".I el diumenge hem anat a Farena a conèixer un conjunt de molins paperers i fariners del riu Brugent en una ruta molt agradable,acabant amb una visita molt recomanable al Moli del Fort on el Rúben i la Nina ens han fet estar com a casa. Gràcies a tots per poder-ho compartir i fins a la propera!!

Vull veure: LA RUTA AL WIKILOC

7ª Cursa i caminada de Muntanya "Ermita de Barrulles"
Diumenge 14 de juliol 2013
Gairebé 190 participants a la 7ena Cursa de Capafonts "Memorial Sònia Pifarré",tot un èxit amb un bon dia d'estiu,organitzada pel CEM Capafonts i Treztesports. El clàssic circuit curt i el nou circuit llarg de més de 21 quilòmetres passant per llocs molt coneguts com el Pont de Goi, van posar a proba a tots els participants. També per primer cop la sortida i l'arribada es va fer des de la Plaça de l'església,juntament amb els premis amb molt bon àmbient. També un cop acabada la cursa els participants es podien refrescar a la piscina municipal.

Per més informació: 7ª CURSA DE MUNTANYA DE BARRULLES

Pujada de la flama del Canigó
Diumenge 23 de juny 2013
Es tracta de pujar la flama corrent, per la carretera, des d'Alcover, i en el nostre cas, fins a Capafonts. Són uns 22 km de recorregut, tot fent relleus i deixant l'últim perquè el faci la canalla del poble.

Visita al Observatori Fabra
Dissabte 8 de juny 2013
Després d'un matí molt plujós,16 atrevits ens vam trobar a l'observatori Fabra en plena serra de Collserola.Vam tenir sort ja que es va obrir el temps i vam poder fer la visita a l'important observatori Fabra,tot un referent per la seva història que desde el principis de segle XX no ha parat de prendre dades amb destacats científics i meteoròlegs. Molt agraïts pel guiatge d'Alfons Puertas i el nostre soci Carles Roca que ens van apropar en aquest món tant apasionant.

Campionat de Catalunya per equips de Curses de Muntanya a Sanauja
Diumenge 21 d'Abril 2013
Una cursa molt exigent amb un traçat molt trencacames i amb corredors de molt nivell.
L'Eva Higuera ha lluitat fins al final per aconseguir una molt bona 21ena plaça. I els 9 corredors del club en categoría homes ens hem posicionat en les primeres 94 posicions de la general d'un total de 233 corredors.
Destacar la gent que ens ha vingut a animar amb molt entusiasme...

Sortida al Parc Natural de Montserrat
Dissabte 23 de març 2013
Primera sortida del Club al Parc Natural de Montserrat.Ha estat una caminada molt variada en un dia tapat però amb bona temperatura,amb moltes pujades i baixades hem fet la volta circular atravessant les seves canals de la vessant sud fins fer parada al Montgròs per dinar.Després hem baixat per la dreta canal de la llum fins trobar el camí de l'arrel fins a Can Massana,fent un total de 17 quilòmetres i gairebé 800 metres de desnivell positiu. Finalment hem tancat la sortida amb un beure al Bruc.
Gràcies per la vostra assistència i fins la propera!

Sortida a la Cerdanya
Dissabte 2 i diumenge 3 de febrer 2013
Bona sortida de neu aquest cap de setmana del CEM Capafonts tot i la nevada d'ahir i el vent fred d'avui.
Merci a tots/es per la vostra assistència i fins la propera sortida el dia 23 de Febrer a Montserrat.
Bona setmana entrant a tothom!!