ACTIVITATS ANTERIORS: [2023]  [2022]  [2021]  [2020]  [2019]  [2018]  [2017]  [2016]  [2015]  [2014]  [2013]  [2012]  [2011]  [2010]

ACTIVITATS 2017

Xerrada i Cursa d'orientació
Dissabte 4 i diumenge 5 de novembre 2017
Dissabte es va fer una xerrada per aprendre a interpetrar els planos encarada a les curses d'orientació. Per culpa d'una tempesta l'acte es va tenir de fer sense llum..
Diumenge un total de 9 equips van participar a la cursa d'orientació pels voltants del poble i la zona del Grau i la Ninota.
La cursa no va ser de caire competitiu però tots els participants van tenir premi.

Sortida al Pirineu a l'Olla de Núria
Dissabte 7 i diumenge 8 d'octubre 2017
Bonic cap de setmana a Núria, dissabte dos valents van pujar pel camí vell fins a l'alberg Pic de l'Àliga i diumenge 7 intrèpids/es vam assolir el coll de Noucreus crestejant fins el coll de Noufonts i 4 sòcies vam pujar al pic de Noufonts de 2.861 mts. amb un dia genial! La natura ens va regalar muflons, marmotes i moooolts isards a la vista!

Sortida GR-90 De Palamós a Calella de Palafrugell
Dissabte 17 i diumenge 18 de juny
Dissabte dia 17 de juny per dinar i farem una ruta pels dòlmens de Fitor, descoberta de tarda, per acabar amb un bon sopar mariner.
Diumenge vam enfilar una circular pel GR 92 sortint de Palamós, passant per la meravellosa cala s'Alguer (amb barraques de pescadors), la platja de la Fosca, la platja del Castell (salvada gràcies a un referèndum popular) i continuarem per l'interior cap el mirador de les Roques d'Ase fins la Cala del Crit on remuntarem pel litoral i cap a la cala Estreta passant pel Cap de Planes (àrea nudista), per arribar finalment al poblat ibèric del Castell i ja de retorn a Palamós.

Excursió a la Serra de la Llaberia
Dissabte 6 de maig
Sortida preparada i guiada pel soci Toni Azon. Ruta espectacular circular de 15 quilòmetres i 950 D+ per terreny de mitja muntanya, amb alguna grimpada i pas aeri puntual però equipat amb instal.lació fixa, donant molta seguretat a la caminada.
Vam tenir una mica de vent però el dia espléndit ens va fer gaudir de la sortida al máxim.

Vull veure: LA RUTA AL WIKILOC

Taller xerrada técnica de muntanya
Dissabte 22 i diumenge 23 d'abril
Taller-Xerrada a la Sala Municipal de Capafonts, sobre aspectes bàsics de seguretat, primers auxilis en muntanya, tècnica de ràpel i assegurament en passos tècnics puntuals que ens podem trobar practicant el senderisme en muntanya.
Diumenge vam fer una sortida des de el poble de la Mussara on farem parada a la Cova dels Carlins per posar en pràctica tècniques d'assegurament i ràpel ( hi ha l'opció de fer nomès la caminada de 7 quilòmetres sense cap dificultat tècnica).

Sortida astronómica - Observatori Castelltallat
Dissabte 18 de març
Sortida astronómica a l'Observatori de Castelltallat al Bages.
A la tarda hem fet una caminada per la zona. I de cara al vespre hem gaudit de les vistes i la visita a l'Observatori de Castelltallat. Amb uns núvols alts que no ens han deixat veure el cel al 100%.

Sortida a la neu - Gósol i Tuixent
Dissabte 11 i diumenge 12 de Febrer
Dissabte al migdia els primers a arribar hem pogut gaudir d'una visita pels carrers de Gósol. I un cop tots els assistens a la sortida junts hem gaudit d'una bona excursió pels voltants del poble trepitjant ja molta neu.
Diumenge hem pujat fins a l'estaciód e Tuixent per començar un recorregut espectacular amb raquetes i esquis de muntanya fins a la Tossa Pelada aguantant el fort vent.

Activitats a Capafonts
Dissabte 21 de Gener
Dissabte al matí 16 socis del club em sortit de Capafonts amb poc fred però amb molt vent per pujar fins a la Ninota, la Creu Trencada i després baixar pel Pont de Goi i la cova de les Gralles.
Al vespre em vist la pel·licula "Everest" a la biblioteca.