ACTIVITATS ANTERIORS: [2023]  [2022]  [2021]  [2020]  [2019]  [2018]  [2017]  [2016]  [2015]  [2014]  [2013]  [2012]  [2011]  [2010]

ACTIVITATS 2014

Excursió a la Cova de la Moneda
Dissabte 15 de Novembre a les 18:00h
Projecció de la pel·lícula: Tocando el vacío.
Diumenge 16 d'e Novembre a les 09:00h
Excursió desde Mont-ral visitant la Roca Foradada i la Cova de la Moneda.

Vull veure: LA RUTA AL WIKILOC

Sortida al Pirineu (La Vall Fosca i el Montsent de Pallars)
Dissabte 18 i diumenge 19 d'Octubre
Farem un cim en forma de Talaia amb espectaculars vistes del Parc Nacional d'Aiguestortes: El Montsent de Pallars 2889 m Aquesta bonica Ruta circular amb el punt de sortida des de la presa de Capdella (Aparcament cotxes) és circular sense cap dificultat tècnica tot i que la consirerarem d'alta muntanya. Desnivell Positiu de 1250 + 12 quilòmetres en total.

Sortida al Cap de Creus
Dissabte 27 i diumenge 28 de Setembre
El Dissabte 27 ens vam trobar tots a Port-Lligat per dinar i marxar direcció al Cap de Creus per començar l'excursió per la punta del Cap de Creus i el Paratge de Tudela. Uns 8,5 km sota un dia eslpéndit que fins i tot ens va permetre fer un bany.
Diumenge (Atents a la pluja) vam fer una sortida amb caiacs des de la Platja de Llançà direcció a la Cala Borró. Uns 6 km.

8ª Cursa de Muntanya Capafonts
Diumenge 13 de Juliol
La cursa consta de dos circuits completament nous i reformats; el curt de 10'200 km, molt rodador i sense trams tècnic. I el llarg de 21'500 km amb 1050 metres de desnivell positiu. Un circuit exigent i amb trams força tècnics, però que ens portarà per racons molt bonics de les nostres muntanyes. Aquest any també encetem un projecte molt engrescador amb "Jo esportista Solidari".

Per més informació: 8ª CURSA DE MUNTANYA CAPAFONTS

III Pujada de la Flama del Canigó
Dilluns 23 de juny
Com cada any hem pujat la flama del Canigó corrent per la carretera des d'Alcover. I en el nostre cas, fins a Capafonts. Són uns 22 km de recorregut tot fent relleus i deixant l'últim perquè el faci la canalla del poble.

Vull descarregar: L'ALBUM DE FOTOGRAFIES

Sortida bótanica pels voltants de Capafonts
Dissabte 17 de Maig
Avui uns quants membres del club, juntament amb Jaume Pamies, expert botànic del club i amant de la flora i fauna del nostre païs. Hem fet una petita excursió fins dalt al Grau per coneixer una mica millor la flora de les nostres muntanyes.

Sortida astronòmica
Dissabte 29 de març
Sortida programada a l'observatori de Pujalt (Alta Anoia). Tot i els núvols l'Albert ens fer una bona classe d'astronomia i metereologia durant 3 hores amb algun experiment curiós. Després vam anar a sopar al bonic poble de l'Astor.

Ascenció al Puigmal
Dissabte 22 i diumenge 23 de febrer
Sortida a la neu molt completa aquest cap de setmana: Dissabte vam fer una petita caminada al bonic poble de Lló i vam aprofitar per fer una introducció dels elements de seguretat per anar a fer un cim amb neu. I diumenge, en un dia esplèndid, hem pujat al Puigmal 2909 m desde la estació d'esquí.

Excursió a l'Ermita de l'Abellera y II Cicle de projeccions de Muntanya
Dissabte 25 de gener
-09:45h A l'Era del Rector:
Excursió matinal. Farem una circular desde Capafontsa de 3 horetes amb +350 pels boscos del Mas de la Mistera i Ermita de l'Abellera. Dificultat Baixa.
-19:00h A la biblioteca:
Audovisual amb David Orpinell-Escalades a Taghia (Atles Marroc)